| 
	
     | 
    
	
	
  
      
                   
                  
                  
      HYOSUNG CRUISE II
      
      , 399,000 Ft
      
      | 
   
  
      
        ÁLTALÁNOS | 
   
  
    | 
      
      
      
      1999.
      
      ,
      
      Fekete,
      
      
      vizsga: 2021.4,
      
      
      4.546 km,
      
      
      
      
      
     | 
   
  
        
        MŰSZAKI ADATOK | 
   
  
    | 
      
      4 ütemű,
      
      
      125 ccm,
      
      
      1 hengeres
      
      álló motor,
      
      
      
      hengerenként 4 szelepes,
      
      
      10 Le
      
      
 (14 1/min),
      
      
      lég és olajh?tés,
      
      
      
      
      5 sebességes váltó,
      
      
      lánchajtás,
      
      
      tárcsafék elöl,
      
      
      dobfék hátul,
      
      
      141 kg,
      
   |  
  
  
       
        LEÍRÁS | 
   
  
    | Hyosung 125ccm cruise II cruiser, chopper
Eladóvá vált édesapám motorja 99-ben vásárolta újonnan és azóta kevesebb mint 5000 km-t sikerült beleraknia. Olyankor használta mikor az autója szervízben volt. Most már van új autója is és a régit is megtartotta, így csak a helyet foglalja neki. Rendszeresen szervizelve volt ha használta ha nem. 
4 ütem?, 125 ccm, 1 hengeres álló motor, 13 Le lég és olajh?tés, 5 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl, dobfék hátul, szép karcmentes, garázsban tartott, ponvával letakarva tárolt motor.
 
HYOSUNG CRUISE II – BARANGOLÓ
- BY MOTOREV?
Csak a bennfentesek ismerik a márkát, a koreai Hyosung többféle robogója mellett kismotorokat is épít, és most már nálunk is kapható a Garagent Rt. kínálatában. Egy kis 125-ös choppert választottunk ki tesztelésre, a Cruise II-t.
Ismert minta szerint készült ez a gép, hiszen a japánok, kínaiak és tajvaniak már tucatszámra építettek hasonló küllemû és méretû nyolcadliteres kis choppereket. Könnyen kezelhetí´ek, ezért kezdí´knek is alkalmasak, keveset fogyasztanak, fordulékonyak és nagyon kényelmesek. A Cruise II-re is mindez jellemzí´, a külseje meg a 80-as évek japán barokk-choppereire emlékeztet. A díszítéssel viszont nem spóroltak a Hyosungnál. Piros gyöngyházfestéssel és többtucatnyi krómozott alkatrésszel tündököl a kis gép. Létezik még egy Classic-változat is, amely még több krómmal dicsekszik.
A koreai újonc felszereltsége is messze maga mögött hagyja japán konkurenseit: közép-és oldalsztender, önindító és berúgókar, vastagon párnázott ülés, sissy-bar, kilométeróra és fordulatszámmérí´, mindennek a csúcsaként pedig olyan benzinszint-kijelzí´, ahol a fele állást és a takarékot két külön visszajelzí´ lámpa mutatja. Az erí´forrást is jól felszerelték: négyszelepes hengerfej, olajhûtí´ – bámulhat a konkurencia. A kidolgozás miní´sége viszont nem kifogástalan. Az alumíniumöntvény alkatrészek több esetben durva, reszelí´vel történt utánmunkálásról tanúskodnak, a csillogó fényezés is narancsbí´rös, és elí´tûnnek alóla a durva elí´készítés nyomai.
De vajon hogy mûködik az egész? A gép akár két személynek is kifejezetten kényelmes, csak kár, hogy kicsit puha az ülés szivacsanyaga, ezért már közepesen nehéz pilóták alatt is teljesen összenyomódik. A rugóstagok is kényelmesre hangoltak, az elsí´ villa tekintélyes 170 mm rugóújával akár a Thököly ú gödreit is elsimítja. Az erí´forrás nagyon keveset fogyaszt, egyenletesen húz a fordulatszámskáláján, viszont elég heves rezgések kísérik, az ötfokozatú váltó kissé keményen mûködik, és nehéz az üreset megtalálni. Az indexkapcsolóval akadt még gondunk – nehezen lehet megtalálni a középállását.
ízben viszont a Hyosung veri a konkurenciát: legalább tíz százalékkal elmarad a japán gépekétí´l, amelyek közül ráadásul egyik sem kínál ilyen felszereltséget. | 
   
  
  
  
      
        ÉRDEKLŐDNI | 
   
  
    
      
      
      
      Somogy megye, Siófok 
      
      telefon: 203853488 
      
      xenomorf84@gmail.con 
      
     | 
   
  
  
     
  Figyelem!
       
          
            Sok a becsületes hirdető, de sajnos sok a hiszékenységet kihasználó csaló is! Ha egy hirdetés telefonszáma nem elérhető, ha a hirdető irrálisan alacson áron hirdet, ha a hirdetés nincs rendesen kitöltve, az gyanakvásra adhat okot.
               
                  - Ne utalj pénzt úgy, hogy nem láttad az autót/motort élőben is!
 
                      - Ne küldj pénzt Western Union vagy egyéb készpénzküldő megoldással!
 
                          - Ne utalj pénzt szállítócégeknek, hogy majd ők leszállítják, bármilyen szép is a honlapjuk!
 
                             
                              Bevett csalási gyakorlat, hogy az eladó azt állítja, hogy a autót/motort magyarországról vásárolta, magyar rendszám van rajta, és majd az XY szállítócég leszállítja Magyarországra. És ne neki, hanem a szállítócégenk küld a pénzt, mert majd ő is akkor kapja meg, ha átvetted az autót/motort! Vigyázz a pénzedre, ne dőlj be!
                                
 
     | 
   
  
      | 
   
 
	 | 
	  |